Наш магазин дуже лояльно ставиться до процедури повернення / обміну товарів. Для здійснення процедури необхідно:

  1. Заповнити форму на сайті:

    Заповнити форму повернення (обміну)

  2. Надіслати товар за реквізитами, вказаними в формі

Зверніть, будь ласка, увагу:

  • Ми зв'яжемося з вами протягом 2-3 робочих днів з моменту фактичного отримання вашої відправки на пошті. Тобто не після заповнення форми повернення, а після фактичного одержання товару, який ви хочете обміняти чи повернути.

Протягом якого терміну я можу повернути товар?

Згідно з чинним законодавством, товар належної якості може бути повернутий протягом 14 днів з дня покупки. Товар неналежної якості - протягом гарантійного терміну (в разі, якщо він зазначений і носієм гарантійних зобов'язань є магазин), в інших випадках - протягом 30 днів.

Чи можу я обміняти куплений товар на щось інше?

Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення.

Чи можу я повернути / обміняти частину замовлення?

Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення всього замовлення.

Коли мені будуть повернуті гроші?

Ми переказуємо гроші протягом 2-3 днів з моменту отримання товару, що повертається. У суботу-неділю бухгалтерія не працює, враховуйте цю обставину!

Повернення / обмін товарів належної якості:

Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів, який з якоїсь причини вам не підійшов.

ВАЖЛИВО! Повернення товару належної якості можливий тільки при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, заводські плівки) і споживчих властивостей.

Всі витрати на доставку при поверненні товару належної якості лягають на покупця.

Повернення / обмін товарів неналежної якості:

Що таке товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або втратив свої основні якості в процесі використання. Всі витрати по поверненню / обміну такого товару несе наш магазин.

!!! Важлива інформація. Товари для повернення / обміну повинні відправлятися виключно в стандартній упаковці, що надається компанією Нова Пошта. Послуги додаткового упакування (в картонні коробки, стретч-плівку і т.д.) буде оплачуватися за рахунок відправника.