Для здійснення процедури повернення замовлення повністю або його частини необхідно:

  1. Заповнити форму на сайті:

    Заповнити форму повернення

  2. Надіслати товари за реквізитами, зазначеними у формі
     

Зверніть, будь ласка, увагу!

  1. Ми зв'яжемося з вами протягом 2-3 робочих днів з моменту фактичного отримання вашої відправки на пошті. Тобто не після заповнення форми повернення, а після фактичного одержання товарів, які ви хочете повернути.
  2. Товари для повернення повинні відправлятися виключно у стандартній упаковці, що надається сервісом Нова Пошта. Послуги додаткового пакування (у картонні коробки, стрейчеву плівку тощо) оплачуватиметься за рахунок відправника.
  3. Якщо ви робили замовлення з доставкою сервісом Нова Пошта, то повернення коштів можливе виключно через переказ на картку (р/р) через сервіс NovaPay або готівкою на відділенні Нова Пошта. У шоу-румі повернення оплати за такі замовлення не здійснюється!
  4. Повернення коштів на замовлення, отриманих і оплачених в шоу-румі, відбувається виключно в шоу-румі і виключно в тій формі, в якій проводився розрахунок. При поверненні замовлення, сплаченого банківською карткою через термінал (у т.ч. Google Pay / Apple Pay), необхідно мати цю картку при собі для здійснення повернення коштів.

 

Протягом якого терміну я можу повернути товар?

Згідно з чинним законодавством, товар належної якості може бути повернений протягом 14 днів з дня покупки. Товар неналежної якості – протягом гарантійного терміну (у разі, якщо він зазначений і носієм гарантійних зобов'язань є магазин), в інших випадках – протягом 30 днів.

Чи можу я повернути частину замовлення (один товар з декількох замовлених)?

Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення всього замовлення. 

Чи можу я повернути товар з неповною комплектацією?

На жаль, ні. Повернення товарів (і належної, і неналежної якості) відбувається лише за наявності повного комплекту. 

Коли мені будуть повернуті гроші?

Ми переказуємо гроші протягом 2-3 днів з моменту отримання повернутого товару. У суботу-неділю бухгалтерія не працює, враховуйте цю обставину!

Повернення товарів належної якості:

Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опис на сайті товар без виробничих дефектів, який з якоїсь причини вам не підійшов.

ВАЖЛИВО! Повернення товару належної якості можливе лише при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, заводські плівки) та споживчих властивостей. 

Всі витрати на доставку при поверненні товару належної якості лягають на покупця.

Повернення товарів неналежної якості:

Що таке товар неналежної якості?

Під товаром невідповідної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або втратив свої основні якості в процесі використання. Всі витрати на повернення такого товару несе наш магазин.